Sprawy członkowsko-inwestycyjne

pokój nr 2
  • przyjęcia w poczet członów Spółdzielni
  • ustanianiew członkostwa w Spółdzielni
  • przekształcenie praw do lokali spółdzielczych
  • przekształcanie spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego w odrębną własność
  • przekształcanie spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu w odrębną własność
  • zawieranie umowy o budowę domu
  • zmiany związane z nabyciem lub zbyciem lokalu
  • przetargi na ustanawianie praw do lokali mieszkalnych
  • wystawienie zaświadczeń o przysługującym spółdzielczym prawie do lokalu
  • wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu w płatnościach
  • sprawy inwestycyjne

DZIAŁ WINDYKACJI

pokój nr 4
  • zadłużenia z tytułu opłaty za mieszkanie i z tytułu czynszu najmu
  • wezwania do zapłaty
  • naliczanie odsetek od niezapłaconych należności
  • rozłożenie zadłużenia na raty / przesunięcie terminu spłaty zadłużenia
  • potwierdzenie wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego (możliwość pobrania wniosku o przyznanie zarówno w biurze jak i na stronie internetowej spółdzielni)
  • podanie stanu zaległości w opłatach za mieszkanie, grunt, lokal użytkowy, garaż, ogródek działkowy
  • wskazanie aktualnego etapu sprawy będącej w windykacji
  • potwierdzenie salda w opłatach, bieżącego wymiaru opłat oraz analiza wpłat
  • informacje w sprawie indywidualnego konta do wpłat
  • wydruk blankietów do wpłat oraz książeczek czynszowych
  • przeksięgowanie środków własnych pomiędzy rachunkami (czynsz-śmieci-kredyt-odsetki)
  • nadanie hasła dostępu do internetowego konta SOL (elektroniczna możliwość sprawdzenia salda opłat)
  • obsługa wspólnot mieszkaniowych

DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI

pokój nr 8, 9
  • naliczanie należności za lokale mieszkalne i użytkowe
  • informacje w sprawie zadłużenia z tytułu opłaty za mieszkanie i z tytułu czynszu najmu
  • rozliczanie wkładów mieszkaniowych i budowlanych
  • zmiany zaliczek na wodę
  • drukowanie książeczek
  • ubezpieczenie mieszkania
  • nadanie hasła dostępu do internetowego konta SOL (elektroniczna możliwość sprawdzenia salda opłat)
  • zmiany związanych z nabyciem lub zbyciem lokalu
  • wystawianie najemcom faktur z tytułu czynszu najmu i mediów
  • rozliczenia mediów
  • zmiana stanu osób zamieszkałych w lokalach mieszkalnych
  • ewidencja zasobów mieszkalnych i niemieszkalnych
  • obsługa wspólnot mieszkaniowych
  • informacje dotyczące spłaty kredytów KFM
  • informacje dotyczące stawek wywozu odpadów komunalnych

Administracja miasto oraz Osiedle Leśne

pokój nr 5
  • spraw remontowych
  • sporządzanie stosownych umów na wykonywanie robót remontowych
  • sprawowanie nadzoru nad prawidłową i zgodną z dokumentacją realizacją robót remontowych
  • sprawowanie przeglądów stanu technicznego zasobów
  • wynajmowanie lokali użytkowych (oferty, przetargi, umowy)
  • reklamy eksponowane na budynkach i terenach Spółdzielni, w tym zawierania umów dzierżawy z właścicielami plansz reklamowych
  • ewidencja ilości osób zamieszkujących w lokalu mieszkalnym
  • eksploatacja lokali mieszkalnych i użytkowych
  • utrzymanie porządku i ładu na osiedlach
  • prace dozorców posesji
  • korzystanie z części wspólnych przez mieszkańców osiedli
  • zgłaszanie i usuwanie usterek
  • dezynfekcja i deratyzacja pomieszczeń na terenie osiedli

Kadry

pokój nr 6
  • statut i obowiązujące regulaminy w Spółdzielni
  • rejestracja Spółdzielni w Krajowym Rejestrze Sądowym
  • praca organów Spółdzielni
  • praca pracowników Spółdzielni
  • informacje dotyczące wewnętrznych aktów normatywnych oraz uchwał i protokołów Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia Członków